Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

W Cyberpunk 2077 będziemy mieli garaż pełen samochodów i motocykli
Niedawno informowano, że w Cyberpunk 2077 nie będzie można atakować dzieci ani NPC-ów ważnych dla fabuły. Teraz nadszedł czas na kolejne szczegóły dotyczące gry. Paweł Sasko, główny projektant zadań, napisał na Twitterze, że gracz będzie miał własny garaż, w którym będzie mógł trzymać kilka samochodów i motocykli. A ponieważ trudno sobie wyobrazić samochód bez odbiornika radiowego, to w grze będziemy mogli słuchać różnych stacji i różnych rodzajów muzyki. Nie wyjaśniono jednak, czy garaż będzie luksusem, na który będziemy musieli zapracować ani ile pomieści pojazdów. Nie wyjaśniono też, czy będzie można dodać własne utwory muzyczne.

Sasko postanowił także napisać nieco o rozgałęziających się historiach w grze. Będą one zaimplementowane jeszcze lepiej niż w Wiedźminie 3:

Wszystkie ważne postaci, podobnie jak w Wiedźminie 3, łączą się z odrębnymi historiami, będziecie mieli oddzielne zadania, dzięki którym je poznacie (podobnie jak to było w przypadku Krwawego Barona). Poznacie innych bohaterów, czasem nawet otworzą się przed wami opcje romansowe, jeśli jakaś postać jest wami zainteresowana (oczywiście, nie musi). Wszystko zależy od tego, kim jesteście, jacy jesteście i tak dalej.

W grze poznamy wiele różnych opowieści, każda z nich będzie mieć pewien rozdział końcowy i będziemy wiedzieli, że dany wątek został zamknięty. Jednakże przejścia między kolejnymi zadaniami będą bardziej płynne.

Zmieniliśmy nasz system scen i opracowaliśmy go od zera. Ludzie mówili, że system scen w Wiedźminie 3 był jednym z najbardziej zaawansowanych systemów, jakie kiedykolwiek powstały. Odrzuciliśmy go i stworzyliśmy nowy, który jest jeszcze lepszy. Przeprojektowaliśmy go całkowicie: będziesz chodził po mieście i oglądał wszystkie wydarzenia, które toczą się wokół ciebie; podejdziesz do Placide'a i porozmawiasz z nim, potem Placide ruszy daje, pogada z jakąś kobietą, z jakimś kupcem, a kiedy ty ruszysz dalej, zobaczysz tych wszystkich ludzi wokół siebie. Możemy to zrobić dzięki naszemu systemowi scen. Wszystko dzieje się płynnie, nie ma cięć, jeśli się przechodzi z jednej sceny do drugiej.

Źródło:
"therionee" - gram.pl
Klemens
2019-07-14 17:10:44
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow